IV LO w Ostrowie Wielkopolskim wyróżnione certyfikatem potwierdzającym najwyższą jakość oferowanych usług edukacyjnych „Zadowolony konsument”

Ostrowska Czwórka po raz pierwszy została doceniona przez instytucje zewnętrzne, zajmujące się marketingiem. Przez rok analizowane były polubienia na portalach społecznościowych, zbierane też były opinie uczniów, absolwentów oraz rodziców o szkole, atmosferze ,jaka w niej panuje i poziomie nauczania. Placówka zebrała najwyższą liczę pozytywnych opinii w regionie i otrzymała certyfikat potwierdzający jej wyjątkowość.
„Jestem bardzo zadowolona z tego wyróżnienia . Nie można sobie wyobrazić lepszej nagrody niż uznanie w oczach byłych i obecnych uczniów oraz ich rodziców, zdobyte dzięki najwyższej jakości świadczonych usług”- powiedziała Małgorzata Jędroch- dyrektor IV LO.
„Nas interesuje czy szkoła jest dobrze postrzegana przez uczniów, rodziców i absolwentów”- powiedziała Izabela Grygalska z Europejskiego Centrum Wspierania Marketingu. Fakt, że ostrowska Czwórka znalazła się w gronie najlepszych, świadczy, że doceniona została przez własnych „klientów”- w tym przypadku właśnie uczniów i rodziców. Dzięki wyróżnieniu szkoła otrzymuje możliwość prezentacji oferty promocyjnej. Informacje o szkole, o jej sukcesach prezentowane będą w formie promocji widocznej dla Użytkowników Programu korzystających z wyszukiwarki na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej.